Prijavi se na TNF SHOP E-Novice in prejmi bon v vrednosti 10 €!
Blog
-
- 02.09.2025
Zakaj je pranje vaše nepremočljive jakne pomembno?
Umazanija, telesna olja, kreme za sončenje, dim in drugi madeži lahko poslabšajo delovanje trajnega vodoodbojnega premaza (DWR). Na srečo je vodoodporna jakna nekaj, kar lahko popravite z malo nege. Pranje vaše nepremočljivega oblačila Patagonia s praškom-gelom, ki je namenjen tehnični opremi, ter sušenje pri nizki temperaturi, odstrani olja in druge onesnaževalce, ki vplivajo na delovanje materialov in preprečujejo, da bi se predčasno obrabili. To pomaga podaljšati življenjsko dobo vaše opreme, da jo lahko še naprej brezskrbno uporabljate. Nujno se je izogniti uporabi mehčalcev, saj lahko ti ogrozijo vodoodporne lastnosti jakne!
Kako delujejo nepremočljiva oblačila?
DWR (Durable Water Repellent) je premaz, ki se doda nepremočljivim oblačilom, da pomaga, da se vlaga spoji v kapljice in odbije od zunanje površine. Preprečuje, da bi tkanina postala prepojena od zunaj, in vas ščiti pred mrazom, vlago ali mokroto, kar je lahko nevarno za življenje
-
- 20.06.2025
Danes bomo govorili o izdelkih in zgodbi kalifornijskega podjetja Patagonia. V našem asortimanu najdete vrhunske jakne, oblačila za prosti čas in opremo, ki zagotavljajo udobje in zaščito v vseh razmerah. Blagovna znamka Patagonia je prepoznavna po kvalitetnih, brezčasnih in okolju prijaznih izdelkih. So pravi pionirji na tem področju in borci za zaščito našega naravnega okolja. Leta 1996 so naprimer s pogumno poslovno potezo prvi začeli uporabljati organski bombaž. Vendar se še zdaleč niso ustavili tam.
Patagonia je namreč skozi leta izkušenj vzpostavila model razvoja, ki je zgled na področju trajnostne mode. Z vlaganjem v dolgotrajnost, transparentnost in etičnost spodbujajo druge proizvajalce k bolj odgovornemu poslovanju ter uporabnike k odgovornemu odnosu do oblačil in okolja. Razvoj izdelkov pri podjetju Patagonia temelji na načelu zmanjševanja vpliva na okolje skozi oblikovanje kakovostnih in dolgoročno uporabnih oblačil.
V spodnjih točkah so kratko predstavljeni ključni elementi
-
- 12.03.2025
Kampanja Patagonie "Built for Years, Not Seasons" (Narejeno za leta, ne za sezone) je močan odziv na problematično hitro modo, ki spodbuja neprestano menjavo trendov in kratkotrajno uporabo oblačil. Z njo Patagonia poudarja svojo predanost kakovosti, trajnosti in dolgi življenjski dobi izdelkov. Njihovo sporočilo je jasno: oblačila niso zasnovana za minljive trende, temveč za večletno zvestobo uporabniku – ne glede na vreme, aktivnosti ali modne smernice.
Ključne vrednote kampanje
Trajnost, ki zdrži preizkus časa. Patagonia ustvarja oblačila, ki so robustna, vzdržljiva in prilagojena ekstremnim razmeram - in za to tudi jamčijo s t.i. železnim jamstvom. Verjamejo, da je dolgotrajna oprema ključ do zmanjšanja odpadkov in negativnega vpliva na okolje. Poseben primer so potovalne torbe Black Hole, ki so ojačane na najbolj izpostavljenih mestih in zasnovane za čim lažje popravilo v primeru poškodbe.
Zavračanje hitre mode. Medtem ko se modna industrija osredotoča na kratkotrajne trende,