Prijavi se na TNF SHOP E-Novice in prejmi bon v vrednosti 10 €!
Mesečni arhiv: March 2025
-
- 12.03.2025
Kampanja Patagonie "Built for Years, Not Seasons" (Narejeno za leta, ne za sezone) je močan odziv na problematično hitro modo, ki spodbuja neprestano menjavo trendov in kratkotrajno uporabo oblačil. Z njo Patagonia poudarja svojo predanost kakovosti, trajnosti in dolgi življenjski dobi izdelkov. Njihovo sporočilo je jasno: oblačila niso zasnovana za minljive trende, temveč za večletno zvestobo uporabniku – ne glede na vreme, aktivnosti ali modne smernice.
Ključne vrednote kampanje
Trajnost, ki zdrži preizkus časa. Patagonia ustvarja oblačila, ki so robustna, vzdržljiva in prilagojena ekstremnim razmeram - in za to tudi jamčijo s t.i. železnim jamstvom. Verjamejo, da je dolgotrajna oprema ključ do zmanjšanja odpadkov in negativnega vpliva na okolje. Poseben primer so potovalne torbe Black Hole, ki so ojačane na najbolj izpostavljenih mestih in zasnovane za čim lažje popravilo v primeru poškodbe.
Zavračanje hitre mode. Medtem ko se modna industrija osredotoča na kratkotrajne trende,